vineri, 9 aprilie 2010

Umbra propriei mele slabiciuni:)

Eu traiesc prea putin in aceasta lume...
Noi abia daca am schimbat in realitate cateva vorbe
In lumea mea am vorbit cu tine zile si nopti in sir
Eu stiu cine esti din ceea ce am vrut sa-mi spui
Si mi-ai spus tu despre tine
Si din ceea ce mi-am spus eu despre tine
Atunci cand plecai cu treburi din iluzia mea
Insa eu,nu stiu cine sunt pentru ca,
De fiecare data imi spun despre mine cu totul altceva
Si de fiecare data cred ceea ce imi spun despre mine.
Sa nu iti inchipui insa ca eu traiesc acest prezent in care iti spun toate acestea:)


3 comentarii:

Andi spunea...

Ai asortat frumos melancolia cu muzica :)

(Ți-am dat ping, nu știu dacă se activează...)
Zi bună

Andrada spunea...

".. de fiecare data imi spun despre mine cu totul altceva."

A fi contemporan cu tine e frustrant de greu. Fiinta ta duala oscileaza intre realitatea ta si realitate ei. Fiecare realitate pentru cealalta parte e fictiune.

Fascinezi prin simplitate!

badafly spunea...

Iti multumesc Andrada