duminică, 18 aprilie 2010

Back Home

Father and Daughter de Michaël Dudok De Wit este un scurtmetraj pe care l-am vizionat aseara in tren in jurul orei 00:00.Intamplarea a fost ca ,Bogdan avea laptopul la el,si tot bajbaia,intretinandu-ne pe toti cu ceva piese prielnice somnului.
El era jos,se uita cu alti 2 la filmulet.Eu fiind sus, ma bateam de doua lumi(nestiind pe care sa o aleg,asteptam sa ma aleaga ea pe mine):
vis si realitate;simteam notele muzicale, cum incercau parca,a ma prinde de obraji si a-mi spune :Hai trezeste-te,intra si tu in joc!.Era un fel de Yann Tiersen,dar unul obosit si fara speranta:)

L-am adus in discutie,pentru ca,mie una mi-a placut foarte mult si nu numai pentru poveste ci si pentru toate acele mici detalii(jocurile de lumini si umbre)+ ca afland astazi mai multe despre filmulet,Michaël Dudok De Wit a castigat Premiul Academiei Americane de Film si Oscarul în 2001 pentru cel mai bun scurtmetraj animat.


Un comentariu:

Andi spunea...

Ce frumos vă jucați! :)