joi, 3 iunie 2010

De-un blestem anume


Cine sunt?Si care-mi sunt gandurile?Am uneori impresia ca suntem doua fiinte diferite,atat de diferite incat reusim sa ne completam.Ce ironie...Si daca ,realmente suntem diferite,atunci inseamna ca in momentul in care-mi doresc "sa nu mai",pot sa ma lipsesc cu usurinta de tine gandule?sau de tine trupule?E ciudat...uneori ma simt imbracata doar de ganduri si de "electroni turbati" ce mi se plimba pe sub piele...Sunt momente in care trupul meu,cantarit fiind,echivaleaza cu 0.Adunandu-le pe toate realizez ca balanta e deformata si mereu dau vina pe producatori,iar au uitat de principiul echilibrului.Le-am spus zbor si au inteles aripi frante:)

3 comentarii:

Anonim spunea...

Esti muncita de ganduri...Nu nimic genial. A fi ingandurat nu inseamna a avea idei. Sunt ganduri goale, vide, inefabile. Lasa-le! Stiu ce zic.


David

badafly spunea...

Eu scriu doar ceea ce simt.Nu se vrea a fi un lucru genial:) Nu exista scop,asta e singura problema:)

Joker spunea...

Adica esti frumoasa, ma rog copil si vrei sa te pierzi putin...printre ganduri!
Da e si asta ceva:))