duminică, 15 iunie 2008

Te iubesc


Bai...deja sunt in transa.Vad peste tot,dar efectiv peste tot mesaje :"te iubesc","te iubesc".Intrebarea mea e:Da e pe bune? .Sunt foarte siderata de ce insemnatate a capat aceste 2 cuvinte.Adica daca e sa o luam asa te iubesc la fel de mult cum imi iubesc catelul? Sau nu ,pe el il iubesc mai mult cand ne certam si iti spun sa-ti iei lucrurile din casa mea +o insulta cu bagari si scoateri (crestine).Intrasem astazi pe un site..si am fost blazata sa vad ca toate Pit(z)i ,foloseau cuvintele astea asa...cu o usurinta chiar jignitoare.
Mi-e frica si imi pare rau de cei care chiar valoreaza cuvintele astea si nu le spun cu o banalitate aiurea in tramvai.Mi-e frica de oamenii astia ,ca incep sa se combine cu ceillalti oameni,ca doar suntem o masa de oameni care ne diferentiem dupa anumite criterii dar tot in masa stam si traim.Am o teama fata de cei care o" spun pe bune" doar ca sunt bagati in aceasi oala cu ceilalti si nu ne mai ramane sa spunem decat :Bai ?Da e pe bune?Sau o zici asa la misto.Ca doar deasta suntem populari deoarece iubirea noastra grandioasa pe care o emanam celor din jur este una fara limite..suntem toti sfinti ,toti iubim cu patima si mintim .
Toti ne asumam juramantul:Niciodata nu te voi trada de tot ;desi te-am tradat si te voi trada la fiecare pas.
"Cand te-am urat ,nu te-am putut uita;Te-am blestema ,ca sa te suport,te-am refuzat ,ca sa te schimbi ,te-am chemat si nu ai venit,am urlat si nu mi-ai zambit,am fost trist si nu m-ai mangaiat."
Dar totusi ,sufletul nostru recunoscator pt zambetele ce doar el le-a vazut ,jura ca niciodata nu va cunoaste marea lui tradare .
Va iubesc (haha)

4 comentarii:

Anonim spunea...

hei oare sti u cat de mandra is de tine pe zi ce trece?..mi-as dori sa stii...:)

Anonim spunea...

:O:O:O

asta e cam tot ce pot descrie din moaca mea... si se tot adauga pe masura ce citesc... ar trebui sa le publici intr-un loc unde sa le vada si altii... nu doar prietenii... sa poti fi apreciata cu adevarat de talentul tau. tine-o tot asa...


sau... mai bine nu... ca mie imi dai dureri de cap... cand vad cata dreptate ai... sau, mai bine zis, cum stii sa le pui toate chestiile astea pe care le stim cu totii intr-o lumina aparte, o lumina care te tine lipit cu ochii de monitor pana la ultimul cuvant.

Anonim spunea...

P.S. stii ca am stat jumatate de ora sa compun ce am scris mai sus... si cu toate aceastea nu e nici macar 1% din cum as fi vrut sa fie... din cum ar fi trebuit ca sa egalez talentul tau in a scrie

badafly spunea...

Eh ,cipri,mersi fain de cuvintele tale,dar ideea e sa ai chef sa exprimi ceva,si sa-i conferi o forma cat de cat plauzibila.
Ms inca odata