sâmbătă, 14 iunie 2008

No asta-i buna.


E o zi de sambata,ca oricare sambata,poate putin mai speciala , fiind mai actuala,probabil ca imi place sa-mi notez prezentul ,sa stiu asa: "Da azi a fost un prezent,dar maine numai e si e deja trecut ".haha si incep sa te incurc.Intrebarea mea e ,de ce maine nu putem spune un trecut?, sa am o lista cu activitati in cursul zilei de duminica si sa notez cu creionul apasat pe foaie ce voi face in trecut.E absurd ,probabil ca suna absurd,dar nu e chiar absurd.E la fel de absurd ca o inghetata lipita pe trotuar ,sau trotuarul lipit de inghetata? Eh ,cert e ca eu de azi imi propun sa-mi anticipez trecutul,sa ma grabesc ,sa fiu eu copilul care le stie pe toate si ...cam atat ..[cu practica e mai greu] ce strica sa exersezi.
Da ,da stiu expresia :"Trecutul e trecut si ar fi o prostie sa regresam in loc sa evoluam".Cred ca in secolul acesta bazat pe egolatrie oamenii evolueaza prin regresare,adica de loc.
Si e trist.....
E....
Foarte trist...
Si am incalecat pe-o sa si s-a rupt pagina cu continuarea .Sau o dau eu intr-o apoplexie intentionata?(antipod,la naiba)
Si maine e o zi.Poate va fi ca azi,sau poate ca ieri.
Tine-ti aproape.

Niciun comentariu: