luni, 19 decembrie 2011

Şi mă bucur.

Și mă bucur că am venit mai repede acasă
Și mă bucur că de aici,Bucureștiul pare o poveste minunată
Și mă bucur că sunt așa și nu cum crezi tu
Și mă bucur că-l port pe omul sfârșit al lui Papini cu mine,peste tot
Și mă bucur că "atenție,se deschid ușile"
Şi mă bucur că mă iubeşti chiar și așa prostește

Mă bucur să-l aud pe Tom Waits ,cântând Silent Night.


Şi nu mă bucur că,încă mai am hainele tale pe mine
Şi nu mă bucur că zăpada e doar în filme
Şi nu mă bucur că ,"El lado escuro del corazon" ţine doar 2 ore
Şi nu mă bucur că , pisica din "The future" fu chiar o metaforă reușită
Și nu mă bucur că Alex Turner are dreptate:"it's hard to get around the wind"



Mă bucur și parcă nu,că tu ești ,dar de fapt nu ești
Mă bucur și parcă nu,că iubești prin cuvinte
Mă bucur si parcă nu,că supraviețuiește misticul din noi,doar prin mesaje
Mă bucur și parcă nu,că tu ești negru iar eu pata ce nu poate fi percepută de la distanță
Mă bucur și parcă nu,că merg des in vizite și uit să mai vin înapoi

Închei într-o notă fină :mă brutalizez
să ţin hormonul fericirii la suprafaţă. (Dan Sociu,că tot îl văzui azi pe tvr)

10 comentarii:

Anonim spunea...

ce frumos. ma bucur cu tine, mai ales cand se deschid usile :)


D.M.

badafly spunea...

Da,in sfîrșit am schimbat perspectiva.

Mulțumesc că ești aici,mereu.

Anonim spunea...

buna, sunt eu [****]:D

badafly spunea...

tu?:)care tu?:)

Anonim spunea...

o sa-ti dezvalui 3 litere: Sn*p. ghicesti?

badafly spunea...

Aaaaaa,dintotdeauna am adorat umorul tău,dar ce te-a adus pe meleagurile mele?:)

paul_ spunea...

Pai n-o sa-ti vina sa crezi... mai stii filmul acela clasic in care doi insi, M si S, stau in fata focului la o cabana la munte, band vin rosu dupa o lunga zi de schiat si cules găteje, spunandu-si vorbe dulci unul celuilalt, apropiindu-se si atingandu-si mainile, cand, deodata, unuia dintre indivizi ii aluneca accidental sutienul, trezindu-se mut de rusine si coplesit de dorinta, ca mai apoi cei doi sa inceapa sa se iubeasca animalic?

Nu are nicio legatura filmul cu ce m-a adus aici. Defapt ce m-a adus aici a fost un umil si simplu click. (iarta-ma daca iti pangaresc blogul cu chestii nepoetice dar imi era dor sa povestesc cu tine si am decis sa-ti scriu aici)

badafly spunea...

Intrebare:Indivizii sunt de acelasi sex?:)).

Da,si mie imi e dor tare de tine:)

paul_ spunea...

nu, Doamne, cum sa fie de acelasi sex? atat de multe iti trec prin cap... :)

badafly spunea...

"apropiindu-se si atingandu-si mainile, cand, deodata, unuia dintre indivizi ii aluneca accidental sutienul" a sunat f masculin:))

eh cunosc cliseul acesta,dar acuma na,nu era chiar cu sutienul ,trebuia sa zici si tu,o suvita de par,ii cade pe umaru-i gol:)) ,brutalizand personajele,am crezut ca sunt ambele la masculin:)