sâmbătă, 18 iunie 2011

Lucrurile marunte runte unte nte te

Mirciu,e cea mai frumoasa urare de ziua mea!:) Te prind eu,in Bistrita!!!Saru'mana

"Ceva se intampla aici?! E ceva cu stelute...ceva...parca...straluceste azi mai mult ca in restul noptilor adanci de toamna?! E vara? Ploua..sau e doar zumzetul ierbii ce adie in bataia vantului de miazanoapte. Sau chiar picura.
A inceput sa picure, cu picuri ce se picuresc in picurina lunii...Pe frunte simt un fior rece. E doar un picur razlet, ce se avanta pe obraz. Il iau si ma uit la el. Ceva e ciudat...ma uit mai atent si il aproprii cat sa nu-mi lovesc irisul. Ceva...maruuuunt, scrrriieee....scrie ceva marunt! Imi pun ochelarii murdari si ma uit cu tarie...Si citesc. "Laaaa mulll...tiii annniiii, Manu!" Hmm, o fi ziua de nastere a cuiva. Oare a cui.
"Cristina, a cui e ziua azi?!"
"A lui Bada"
"A...da?!"
"Da, mai."
"..."
"Ce?"
"Auzi, tu mai ai credit cumva?"
"Am ceva mesaje parca"
"Ok, ii trimitem un mesaj" (dupa 2 minute..bipbip)
"Nu aveti credit suficient pentru...bai, iar a expirat perioada?"
"Pai si ce facem?"
"Iti merge netul?!"
"Da, cred ca, da. Daaaa mamaaa, vin acum....Da auzi, hai mai repede ca trebuie sa plecam la mare"
"Ii scriu un mesaj sau ii trimit un e-mail, macar sa stie ca ne-am gandit la ea, ca sa bea o gura de bere nefiltrata si pentru noi, ca sa numere norii pufosi de BN si party hard!"
" ... si linistea sa nu o ocoleasca."
"Ce liniste? E weekend, e party hard!:D"
"I-ai scris?! Ce....hai, da-i odata send si sa plecam"
"ook, ok, ii trimit acum mesajul! Hai..."
....message send.

La multi ani, Manu!!!

Kisses and hugs. A looot! :)"

2 comentarii:

Anonim spunea...

La multi ani, Manu!

badafly spunea...

Multumesc,desi...vazand ca e Anonim,nu stiu cui as putea trimite gandurile mele bune.!