duminică, 12 decembrie 2010

cuvinte nerostite prea des




1.M-am jucat si eu de-a venitu primului fulg de nea si de-a datul mastilor jos,tot ce sper e ca,mi-a iesit.Bine,partea cu mastile e mai greu,avand in vedere ca in fiecare zi e altceva ,sunt alte mirosuri,alte ganduri,ma rog,poate tot gandul de ieri,doar ca mai amplificat (si asta poate insemna ceva diferit),cu alte frici , ochii tot mai inchisi, lucruri prea apropiate ce necesita departari radicale pentru a incapea in ochi,haine cat mai noi sa ne ascunda defectele sau calitatile,parfumuri cat mai patrunzatoare si intepatoare cu capacitati extraordinare de a acoperi locurile unde am fost si am mai vrea sa mergem pe ascuns.

2.Ma tot pacaleste vremea asta,imi tot schimba starile,ca si in gara cand tot anunta "trenul va pleca in 5 min" iar apoi "trenul este in intarziere cu 50 de minute" ,ma ridica si ma coboara,asa si vremea asta.Fulguieste,instantaneu ceva in mine sclipeste,poate sunt toate amintirile de anul trecut ,de sarbatori, care cumva se reflecta printr-o suprafata nestearsa de vreme si prinde contur in ochii mei:)...
Iarna e vin fiert cu scortisoara si un frank sinatra pe fundal,de parca ar fi firesc sa fie.Iarna mai e si mama cea stresata ,care ma preseaza mereu cu vorba:scrie-i la mosu' ca poate nu mai vine!Iarna e surasul acela discret cand o vad pe mama cum pune cadouri sub brad si-mi spune ca nu pot sa intru ,ca a venit mosu' si are de reglat niste socoteli cu el pe seama purtarii mele de-a cursul anului.Iarna e luminita ochilor mamei mele, care ne face sa ne simtim copii,dar niste copii mai copii decat suntem.Niste copiluti abandonati ,dar mereu cu disponibilitati spre o adoptie continua la MAMA:)

Un comentariu:

Andi spunea...

Mă bucur mult pentru mama ta, îmi imaginez cât se luminează când vede cu câtă atenție o iubești.
Sărbători fericite!