miercuri, 7 octombrie 2009

E momentul cand trebuie sa ploua


Sa alergi pe strazi,sa strige toate fiintele din tine care acum iau viata si realizezi ca te acapareaza ,ca isi infig ghearele in pielea ta lenevita de atata soare.
te uiti la trecatori ,la cei posomorati si melancolici daca mai au un gram de iubire si pentru tine ramas.sa realizeze ca tu vrei doar clipa si nu vesnicia.ca vrei doar un suras si nu o lacrima bine ascunsa.Ai atatea de oferit si totusi te ascunzi ca un pui in bratele mamei cand vezi primejdia.
De fapt vrei asa de putin de la viata si ai fost inteles gresit.

2 comentarii:

just a touch... spunea...

daca ti-as poza sufletul cand ploua... cand ploua in el, mi-ai zambi cu picuri din cer ?
daca ti-as lua poza si noaptea as pune-o pe cer oare s-ar face lumina ?
daca mi-as inchide ochii si-as privi in mine, ma-ntreb, oare-as gasi numele vreunui suflet cinstit ?

.

badafly spunea...

hmmm...daca mi-ai poza sufletul s-ar vedea doar o multime de unde si frecvente.picurii aceia de ploaie ar deveni picurii sufletului meu iar fiecare strop aruncat in adancuri va rasuna de 1000 de ori mai mult decat de obicei.Mi-ar inunda timpanul:)...de atata pustietate:)