luni, 29 decembrie 2008

Suntem doi?Sau doar unul?


A trecut ceva vreme de cand imi ratacesc sufletul dintr-o parte in alta,dupa voia vantului...O balanganeala continua..Maine nu stiu unde va fi.Pleaca mereu spre tinuturi care naiba stie de ele,sete de necunoscut ,dar mereu se intoarce cand nu gaseste raspunsuri.E atat de egoist ,vrea sa stie totul fara ca el sa se dezvaluie nimic.E un aiurit si nu numai (dar nu are rost acum sa-l judec).
Ma gandesc de ceva vreme sa-l dau la licitatie,as fi curioasa daca cineva ar da ceea ce cer eu in schimb pe el.Nu vreau decat bucati de fericire in cantitati moderate.
M-am saturat de el,e istet (asta e defectul pentru unii),pentru el e un atuu.Pleaca mereu ,ma lasa singura,dar stie ca nu-l pot alunga de langa mine ,ca doar unul pe altul ne avem..
Am planuri cu el de cand eram mica:Sa mergem la mare,sa furam un fir de nisip ,sa avem o imbratisare cu marea,sa cunoastem un om care sa aiba capacitati supranaturale de a transforma uratul in frumos si visele in realitate.
Amandurora ne place zgomotul de tren si pierderea in spatiu Ne trebuie doar un bilet si un pachet de rabdare , niste servetele de dor si am plecat...

Niciun comentariu: