duminică, 27 iulie 2008

realitati si vise


Cred ca fiecare din noi isi creaza propria realitate,de teama de a da frau visarii si fictiunii.Totusi eu in realitatea asta vad limita,care ma ajuta sa ma opresc cand trebuie,si ma ajuta sa nu ma ambalez prea mult.

Am citit mai demult pe net ,un articol,in care cineva spunea ceva foarte dragut:"Realitatea e pentru cei care nu fac fata fictiunii".Mi se pare foarte inteligent spus in sensul ca realitatea o au toti,si se izbesc de ea la orice minut,nu spun secunde si miimi de secunde din cauza ca in acel interval de timp numai poti numi realitate ci o stare inefabila care te acapareaza si te reduce pe tine ca fiinta ,ca punct pe pamantul asta ;te face mai mic decat un punct si tu evadezi pt o fractiune mica mica de secunda intr-o alta sfera.Ideea e ca multi ajung acolo,dar nu toti isi dau seama ce se petrece de fapt.

Realitate am impresia ca e un cuvantu mediocru si tot ce tine de el..

Pe cand fictiunea..aria ta de creatie,de imaginatie ,e vasta ,e particularizata tie ca fiinta,ca eu de fapt.Acolo tu esti stapanul..dar ideea e sa stii sa gasesti teritoriul...sa-l cuceresti,si apoi sa-l stapanesti.

M-am intalnit acolo..cu fat frumosul lui tudor chirila..era suparat si dezamagit..partea ciudata era ca el il dezamagise..cred ca tudor a uitat ca fiintele din vise..nu pot avea cuvant in realitate.

Am ramas cu el si l-am consolat...i-am spus ca si eu eram dezamagita si ca nu-l voi lasa singur nici o clipa.Am ramas pe malul marii ...(marea am adus-o din realitate,si era mai blanda.Dar nu ,avea aceleasi trasaturi ca-n realitate,era schimbatoare.

M-am trezit din somn...cu un ac si-o ata,sigur nici de data asta nu mi-a reusit cusatura intre vis si realitate:)

Un comentariu:

iris spunea...

realitatea ta e un vis...mereu stau si sorb fiecare cuvant al tau...